Neem contact met ons op
Postbus 256
3240 AG Middelharnis
Zernikeweg 1
3241 MG Middelharnis
"*" geeft vereiste velden aan
Wij stellen ons graag aan u voor
Peter van Engeldorp
Manager
Marjolein Grootenboer
Teamleider KidzEiland
Suzanne van Tilborg
Intern begeleider
Sabine Hartensveld
Administratie en Planner
Caroline
Pedagogisch Coach
Hb Specialist
Astrid Ophorst
Pedagogisch Coach
Uk&Puk Trainer
Merit Nagtegaal
Planner en management ondersteuner
Heeft u klachten?
Waar mensen werken kan er wel eens iets misgaan. De peuterspeelzaal vormt op deze regel geen uitzondering. KidzEiland heeft een reglement voor een goede behandeling van de klacht. Als iemand een klacht heeft, dan wil KidzEiland die zo zorgvuldig mogelijk behandelen.
Het is niet alleen voor de klager, maar ook voor de organisatie van groot belang een klacht in behandeling te nemen als de dienstverlening tekort schiet. Op dat moment kunnen wij iets aan de klacht doen én kunnen wij ook bekijken op welke manier dergelijke klachten in de toekomst vermeden kunnen worden. Klachten kunnen op deze manier gezien worden als een gratis advies van ouders/verzorgers. Ze kunnen aangewend worden om de kwaliteit te verbeteren.
U bent ontevreden: wat dan?
In het geval dat u ontevreden bent kunt u het beste contact opnemen met de direct betrokkene. Dikwijls is er sprake van een misverstand en/of kan de medewerk(st)er de situatie naar tevredenheid uitleggen. Veel kan daarmee uit de wereld worden geholpen. Wanneer dit niet tot een oplossing leidt, is kunt u een klacht indienen. Nadere regels met betrekking tot de termijnen, het horen van partijen, geheimhouding e.d. zijn opgenomen in de Interne Klachtenprocedure.
Externe klachtenprocedure
KidzEiland is aangesloten bij het “Klachtenloket Kinderopvang” van “de Geschillencommissie”. Op de website van het Klachtenloket kinderopvang kunt u lezen hoe u eventueel een klacht kunt indienen en hoe de procedure is.